een (late) gelukkige nieuwjaar

6 januari 2014

Eerst en vooral aan iedereen nog een zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!

Ik had de voorbije 3 weken geen internet en weinig bereik, vandaar mijn late wensen.

De voorbije weken ben ik naar het Noorden gereisd (Bowen) waar ik op een mango-farm gewerkt heb. Het was erg hard werken, maar ik heb er alweer een superervaring aan overgehouden. Extra reisgeld en een hele hoop nieuwe vrienden. In Bowen zelf was er niet zo veel te zien (buiten kangoeroes zover je kan kijken en slangen in de tuin) dus zijn we met een paar mensen van ons werk naar Airlie Beach gaan kamperen om nieuwjaar te vieren op het strand, eens iets anders dan in de kou...

Sinds gisteren terug aangekomen in Brisbane (waar het 43 graden was) en vandaag start van mijn voorbereidingscursus voor het Cambridge-examen. Tijdens de week wordt het hard werken, maar in het weekend staat er in januari veel op de planning: binnen 2 weken een weekendje Sydney met Jana en nog veel meer, wordt vervolgd..