de verhuis

13 oktober 2013 - Toowoomba, Australië

Ik ben verhuisd! Mijn nieuw adres is 40 Ellerslie Crescent, 4068 Tarringa. Ik heb mijn nieuwe gastmama echter nog niet ontmoet omdat ze op weekend zijn dus ik leef momenteel alleen met mijn Duitse roommate. Bij aankomst zat er een gigantische spin in mijn kast en niemand durfde ze vermoorden, dus ben ik al meteen gaan kennismaken met onze buurman die met veel plezier de giftige (!!) spin dooddeed. Eenmaal uitgepakt ben ik meteen terug vertrokken naar de stad, want het was drink voor Andrea haar verjaardag.

Ik heb ondertussen ook een babysit adres om op superschattige Belgische kindjes te passen en misschien werk in een salad bar (ze moeten mij gewoon nog terugbellen haha)

Vorig weekend ben ik ook naar Springbrook National park geweest om de glimwormen 's nachts te gaan bekijken. Daar heb ik ook weer onaangename ervaringen met spinnen gehad die ons bekeken vanuit het donker met hun reflecterende ogen... Maar het was het waard: wilde kangoeroe, waterval, glimwormen en prachtig uitzicht!